Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zážitky z Berlína

Do Berlína som sa vydala s úmyslom niečo nové sa naučiť a spoznať nových ľudí a vymeniť si nejaké profesionálne skúsenosti.

naša trieda

Pobyt v Berlíne bol veľmi bujarý. Ocitla som sa v školskej lavici (v Berlin School of Creative Leadership), odpadla som na ulici kvoli čomu som meškala do školy, zosypal sa Blackberry server a vobec nefungovali mejly, následne mi odišiel notebook hlásiac nejakú osudovú chybu...takto sa to celé začínalo. Zato štúdium bolo úplne perfektné, ľudia úžasní, priteľskí, strašne dobrá partia, okrem jednej Rumunky ktorú by sme všetci boli najradšej umlčali, veľmi fajn a myšlienky-provokujúci profesori a prednášajúci. Zišli sme sa tu 23-ja, z 13 krajín a 5 kontinentov. Ako jediný zástupca zo strany klienta, som sa ocitla uprostred mora kreatívcov - všetko ľudia z kreatívneho priemyslu, vačšinou z reklamných agentúr, a preto som si často svojim komentárom vyslúžila nevraživé pohľady - pohľad agentúry a klienta nie sú vždy tie isté. Počas dvoch týždňov sa nám podarilo zájsť i dvakrát von - na nevinnú večeru, ktorá sa zvyčajne končila o štvrtej ráno... Na jednom z týchto výjazdov som utŕžila pár kúsancov od jednej australanky, z ktorej sme, vďaka tomu ako sa táto príhoda šírila, urobili na druhý deň upírku. Akoby toho nebolo dosť, na záver mi odtiahli auto. Najprv som si myslela že mi ho niekto ukradol ale rýchlo som zistila že to tak nie je a na polícii som vyplázla asi 300 euro aby som zistila že auto stojí zaparkované niekde v tmavej uličke hneď za budovou polície.... Inak sme došli všetci vo všetkej počestnosti domov a aj ráno sme vždy prikvitli spať do lavíc šrotovať ďalšie múdrosti. Zdá sa že dobré musí byť vyvažované zlým...

Autor: Lucia Tarbajovská | úterý 19.2.2008 15:11 | karma článku: 8,22 | přečteno: 913x
  • Další články autora

Lucia Tarbajovská

Kedy sa už Amex zobudí

Som zákazníkom American Expressu už asi 3 roky, mám u nich firemnú kreditku a stáva sa mi pravideľne, že neplatím účet na čas.

19.3.2009 v 10:25 | Karma: 11,83 | Přečteno: 1302x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Žena visiaca z okna

Dnes som pochopila že život nevisí na vlásku ale z okna.

21.8.2008 v 20:36 | Karma: 10,22 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Společnost

Lucia Tarbajovská

Bomba letí...

Hrozné vidieť ako ten kto hlása mier, tasí toľko zbraní v histórii a zabíja ľudí - v minulosti to bolo Fínsko, Poľsko, Estónsko, Latvia, Litva, Afganistan....teraz je to Gruzínsko a potom možno Ukrajina a kto potom?

12.8.2008 v 18:36 | Karma: 12,66 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Ratifikácia a Jeptiška

Dnes taký rýchly lingvistický príspevok.

31.7.2008 v 14:11 | Karma: 11,08 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Gestá v umení

Úžasná výstava na berlínskom bienále, retrospektíva diela Emilia Vedova (1919 - 2006), taliansky gesturálny expresionista, v Berlínskej Galérii...

16.4.2008 v 10:58 | Karma: 9,76 | Přečteno: 1088x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Řidičku překvapila mokrá silnice, dodávka skončila po nehodě na střeše

19. května 2024  12:52

Mokrá silnice zřejmě překvapila řidičku Škody Fabie, která způsobila v neděli dopoledne nehodu obce...

Čeští politici jsou v bezpečí. Slovensko musí situaci zklidnit, řekl Lipavský

19. května 2024  12:19

Slovenský tisk atentát na Fica označuje za ránu do srdce tamní společnosti, která čelí pokročilému...

Vozidlo skončilo v poli úplně zdemolované, hasiči vyprostili tři lidi

19. května 2024  12:17

Tři muži se zranili v sobotu večer při vážné nehodě nedaleko Uhřic na Blanensku. Řidič auta značky...

Fico je mimo ohrožení. Pellegrini: Na hovor o uklidnění situace nedozrál čas

19. května 2024  11:06,  aktualizováno  11:59

Na jednání stran k uklidnění situace na Slovensku patrně nedozrál čas, uvedl zvolený prezident...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1339x
Som riaditeľkou marketingovej komunikácie v T-Mobile Czech Republic. Mám rada spoločnosť, zábavu a dobrý rozhovor, aj keď niekedy som viac vlk samotár dumajúci. Som otvorená, dávam najavo svoje emócie. Stále niečo musím vymýšľať, hlavne neostať v kľude. Vyhľadávam intenzívne zážitky. Milujem cestovanie a odhaľovanie iných kultúr a krajov. Som nekonečný idealista a romantik so silnou víziou. Mám rada biele víno, ženy a poéziu, literatúru vo všeobecnosti, šnorchlovanie a lov rýb. Malo spím a píšem veľa hlúpostí. Fascinuje ma jazyk – frazeológia, pôvod slova a tak...