Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Žena visiaca z okna

Dnes som pochopila že život nevisí na vlásku ale z okna.

žeby kopírovala amy winehouse?neznámy

Študovala som nejakú vec v posteli a zrazu sa ozval z okna naproti strašný rev a krik nejakej mladej dievčiny. Kričala o pomoc. Lomcovala sebou ako keby bola zmyslov zbavená, akože aj bola a hádzala sebou dopredu, dozadu, do strán, von z obloka vyvaľovala nielen seba ale aj svoje veľké odhalené prednosti kričiac o pomoc, aby ju pustili, nariekajúc žalostne. Z okien a balkónov vo vnútrobloku sa povykláňali, povyliezali všetci susedia a začali kričať na chlapa ktorý bol za dievčaťom. Najprv to vyzeralo tak, že on bol dovodom prečo tak kričí. Kto ho vie, či jej chcel ublížiť, alebo či jej už ublížil? Naťahovali sa tam obaja v okne. Tĺklo mi srdce, pretože to vyzeralo akoby mala každú sekundu vypadnúť z okna a veru keby sa tak stalo, tak jej život uletel ako myšlienka zo 6.poschodia - pochabá myšlienka.

Susedia nado mnou okrikovali toho týpka, že nech ju nechá, že na ženu si trúfať to je hrdinstvo... Ten chlapík sa pokúšal dostať ju od okna, udieral do nej, doslova ju chcel zoškriabat z okenice, ale ona nie a nie a revala na celý blok. Až sa nakoniec postavila, potácala sa, musela byť ožratá alebo nadrogovaná, pretože sa neudržala na nohách a akoby odpadla do záklonu, zvalila sa - aká bola veľká ťažká - rovno na zem a potom sa pomaly pozviechala a odtiahla smerom do bytu kde krik, rev, hádka pokračovala. Všetci sme to v údive sledovalii a asi sme aj všetci volali na dáke čísla, dispečingy, pohotovosti, každý čo ho prvé napadlo. Ja som tiež schytila svoju ostružinu a nejakej milej pani som dýchavične vysvetlila čo sa deje. Ešteže mala veľa praktických otázok lebo by som jej nebola schopná sama od seba veľa povedať. O 5 minút už pri okne stáli poliši a v miestnosti bolo ticho. Snáď to tak ostane aj v noci...Niektorí ľudia naozaj berú život vážne.

Autor: Lucia Tarbajovská | čtvrtek 21.8.2008 20:36 | karma článku: 10,22 | přečteno: 1520x
  • Další články autora

Lucia Tarbajovská

Kedy sa už Amex zobudí

Som zákazníkom American Expressu už asi 3 roky, mám u nich firemnú kreditku a stáva sa mi pravideľne, že neplatím účet na čas.

19.3.2009 v 10:25 | Karma: 11,83 | Přečteno: 1302x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Bomba letí...

Hrozné vidieť ako ten kto hlása mier, tasí toľko zbraní v histórii a zabíja ľudí - v minulosti to bolo Fínsko, Poľsko, Estónsko, Latvia, Litva, Afganistan....teraz je to Gruzínsko a potom možno Ukrajina a kto potom?

12.8.2008 v 18:36 | Karma: 12,66 | Přečteno: 995x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Ratifikácia a Jeptiška

Dnes taký rýchly lingvistický príspevok.

31.7.2008 v 14:11 | Karma: 11,08 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Ostatní

Lucia Tarbajovská

Gestá v umení

Úžasná výstava na berlínskom bienále, retrospektíva diela Emilia Vedova (1919 - 2006), taliansky gesturálny expresionista, v Berlínskej Galérii...

16.4.2008 v 10:58 | Karma: 9,76 | Přečteno: 1088x | Diskuse| Kultura

Lucia Tarbajovská

Zážitky z Berlína

Do Berlína som sa vydala s úmyslom niečo nové sa naučiť a spoznať nových ľudí a vymeniť si nejaké profesionálne skúsenosti.

19.2.2008 v 15:11 | Karma: 8,22 | Přečteno: 913x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Fico je mimo ohrožení. Pellegrini: Na hovor o uklidnění situace nedozrál čas

19. května 2024  11:06,  aktualizováno  11:59

Na jednání stran k uklidnění situace na Slovensku patrně nedozrál čas, uvedl zvolený prezident...

Česku dnes hrozí krupobití a lokální bouřky, přívalové srážky už ne

19. května 2024  11:04

Přímý přenos Na většině území Česka se dnes odpoledne a večer mohou objevit bouřky s kroupami a silnými dešti....

Na trhaviny pro Ukrajinu přispěli Češi téměř komplet, sbírka na vrtulník vázne

19. května 2024  10:29

Nadační fond pro Ukrajinu známý jako Dárek pro Putina od jara 2022 vybírá prostředky pro obranu...

VIDEO: V Londýně hořel autobus. Hasiči požár zvládli až po více než hodině

19. května 2024  10:09

Pět hasičských vozů a třicet hasičů zasahovalo v sobotu odpoledne v Twickenhamu na jihozápadě...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1339x
Som riaditeľkou marketingovej komunikácie v T-Mobile Czech Republic. Mám rada spoločnosť, zábavu a dobrý rozhovor, aj keď niekedy som viac vlk samotár dumajúci. Som otvorená, dávam najavo svoje emócie. Stále niečo musím vymýšľať, hlavne neostať v kľude. Vyhľadávam intenzívne zážitky. Milujem cestovanie a odhaľovanie iných kultúr a krajov. Som nekonečný idealista a romantik so silnou víziou. Mám rada biele víno, ženy a poéziu, literatúru vo všeobecnosti, šnorchlovanie a lov rýb. Malo spím a píšem veľa hlúpostí. Fascinuje ma jazyk – frazeológia, pôvod slova a tak...